دوستت دارم‌ها را نگه می‌داری برای روز مبادا…!!

 

عکس هنری,گالری عکس نایت اسکین,نایت گالری,عکس عاشقانه,عکس فانتزی,عکس وبلاگ,عکس زیبا

اگر می‌دانستم این آخرین دقایقی است که تو را می‌بینم، به تو می‌گفتم: “دوستت دارم” و نمی‌پنداشتم تو خود این را می‌دانی.

 

همیشه فردایی نیست تا زندگی فرصت دیگری برای جبران این غفلت‌ها به ما دهد.کسانی را که دوست داری همیشه کنار خود داشته باش و بگو چقدر به آنها علاقه و نیاز داری.

 

مراقبشان باش. به خودت این فرصت را بده تا بگویی: “مرا ببخش”، “متاسفم”، “خواهش می‌کنم”، “ممنونم” و از تمام عبارات زیبا و مهربانی که بلدی استفاده کن. هیچکس

 تو را به خاطر نخواهد آورد اگر افکارت را چون رازی در سینه محفوظ داری.


خودت را مجبور به بیان آن‌ها کن!


به دوستان و همه‌ی آنهایی که دوستشان داری بگو: “چقدر برایت ارزش دارند.”


اگر نگویی فردایت مثل امروز خواهد بود و روزی با اهمیت نخواهد گشت همراه با عشق

 

گابریل گارسا مارکز

 

مادر......

 

 

خـدایا بالاتر از بهشت هم داری..؟

برای زیر پای مــــــــادرم می خواهم..........

پروردگارا....

پروردگارا

 

پروردگارا،مرا وسیله ای قرار بده برای بسط و گسترش آرامش خودت.

پروردگارا ، یاری ام کن تا :

در دل های آکنده از نفرت ، بذر عشق و دوستی بکارم .

در دل های رنجیده ، عفو و بخشش .

در دل های آکنده از تردید ، یقین.

در دل های نا امید ، امید .

در دل های مملو از ظلمت ، نور.

در دل های غمگین ، شادمانی.

آه ، خدای من یاری ام ده تا :

همانطور که به فکر تسکین غم و درد خویش هستم ، برای تسکین دیگران نیز بکوشم .

همانطور که می خواهم مرا درک کنند ، بتوانم دیگران را بفهمم .

به همان اندازه که دوست دارم مورد عشق و محبت قرار گیرم ،به دیگران عشق و محبت نثار کنم .

گزیده ای از نیایش فرانسیس مقدس

حقایق زندگی از نوع طنز.............

دوست عزیز، در هنگام دروغ گفتن حداقلِ شعور را برای مخاطب خود متصور شوید !
مچکرم
…! 


بعضی وقتا شنیدن یه

بگو ببینم چه مرگته
از یه رفیق خیلی بیشتر از حرفای کلیشه ای

عزیزم چی شده

بیشتر میچسبه
….!


دو تا نصیحت
1. آشغال هم که باشید قابلیتِ بازیافت دارید ، امیدتونو از دست ندیدخلاصه... 
2.باور کنید استفاده از کلمات رکیک شما را به انسانی کول و باحال تبدیل نمیکند
...

دو ساعت پشت تلفن معطلی که گوشی رو برداره، تا میایی خمیازه بکشی یارو میگه الو

من موندم این مخترع نون تافتون چه فکری کرده این همه سوراخ گذاشته رو این نوون؟؟؟
یه لقمه درست حسابیم نمیشه گرفت همش نشت میکنه!


سلامتیه پـــــت و مــــت
چون نه هیچی تو مغزشون بود،نه هیچی تو دلشون!


یه مثل کامپیوتری هست که میگه :
حال ما اینــقــدرا هـم خوب نیست ، فـتـوشـاپــه !


هموجور که نمره دلیل بر هوش نیست… سن هم دلیل بر فهم و شعور نیست !!!


ای خدا دمت گرم ما رو بفرست به مرحله ی بعد دیگه!! این مرحله که همش غولــــــــه!!!


راستی
یکی از دغدغه های دوران کودکی من این بود که “نخ” وسط نبات چی کار می کنه آخه؟!


از من به شما نصیحت:
کسی که همیشه سعی میکنه بقیه رو شاد کنه
بیشتر از همه تنهاست
اون رو تنها نذارید
چون هیچوقت به شما نمیگه که بهتون نیاز داره …


بعضی ها شانس درِخونشونو نمیزنه
لامصب درست میزنه وسطِ پیشونیشون !


یکی از کارهایی که به من اعتماد به نفس میده اینه که پسووردم رو بســـــیار سریع وارد کنم….. و درست باشـــه

وضعِ نت یه جوری شده که ،
هفت هشت تا تب باز می کنی،
بعد مثل سیخای کباب هی دونه دونه ازاون اول تاآخر بهشون
سرمیزنی ببینی درچه وضعیه،لود شده یا نه..!
والاااااا ….



کلا هروقت عجله داشتی باشی به چراغ های قرمز میخوری
ولی اگه بخوای یه اس ام اس رو تا آخر بنویسی، همه چراغا سبز میشه !!

وقتی کباب با برنج میخوریم ۹۰%حواسمون به اینه که هر دوتاش باهم تموم شه !


مامانم : پسرمون شام نخورد .. خاک به سرم .. حتمأ معتاد شده ..!
بابام : نه بابا حتماً بیرون یه چیزی با اون دخترا کوفت کرده …
و هیچکس ندانست من هیچوقت کوکو سبزی دوست نداشتم !!


باید تو چشم اونایی که واسشون کاری میکنی اما تشکر نمیکنن زل بزنی بگی:
وظیفم نبود، لطف کردم !!



خداییش لذتی که تو سواری بر خر شیطون هست تو سواری لامبورگینی نیست.

دقت کردین وقتی حقیقت رو می دونین،گوش دادن به دروغای طرف مقابل چقدر لذت بخشه؟!