دوستت دارمها را نگه میداری برای روز مبادا…!!
اگر میدانستم این آخرین دقایقی است که تو را میبینم، به تو میگفتم: “دوستت دارم” و نمیپنداشتم تو خود این را میدانی.
همیشه فردایی نیست تا زندگی فرصت دیگری برای جبران این غفلتها به ما دهد.کسانی را که دوست داری همیشه کنار خود داشته باش و بگو چقدر به آنها علاقه و نیاز داری.
مراقبشان باش. به خودت این فرصت را بده تا بگویی: “مرا ببخش”، “متاسفم”، “خواهش میکنم”، “ممنونم” و از تمام عبارات زیبا و مهربانی که بلدی استفاده کن. هیچکس
تو را به خاطر نخواهد آورد اگر افکارت را چون رازی در سینه محفوظ داری.
خودت را مجبور
به بیان آنها کن!
به دوستان و
همهی آنهایی که دوستشان داری بگو: “چقدر برایت ارزش دارند.”
اگر نگویی
فردایت مثل امروز خواهد بود و روزی با اهمیت نخواهد گشت… همراه با عشق
“گابریل گارسا مارکز”

خدا از آدم هایی که ضعف و زبونی خود را می خواهند با خدا پرستی جبران کنند بیزار است از آن ها که یک تخته شان کم است و جای خالی آن را با مذهب پر می کنند نفرت دارد!!