مادر......
خـدایا بالاتر از بهشت هم داری..؟
برای زیر پای مــــــــادرم می خواهم..........
+ نوشته شده در پنجشنبه ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۱ ساعت 17:42 توسط سیمین
|
خـدایا بالاتر از بهشت هم داری..؟
برای زیر پای مــــــــادرم می خواهم..........
خدا از آدم هایی که ضعف و زبونی خود را می خواهند با خدا پرستی جبران کنند بیزار است از آن ها که یک تخته شان کم است و جای خالی آن را با مذهب پر می کنند نفرت دارد!!