بخش هایی از دعای کمیل
ای معبود من و ای آقای من به حق آن نیرویی که مقدس کردی و به آن فرمانی
که مسلمش کردی و صادر فرمودی و بر هر کس آن را اجرا کردی و مسلط گشتی، از
تو می خواهم که ببخشی بر من در این شب و در این ساعت هر جرمی را که مرتکب
شدم و هر گناهی را که از من سر زده و هر کار زشتی را که پنهان کرده ام و
هر نادانی که کرده ام؛
که مسلمش کردی و صادر فرمودی و بر هر کس آن را اجرا کردی و مسلط گشتی، از
تو می خواهم که ببخشی بر من در این شب و در این ساعت هر جرمی را که مرتکب
شدم و هر گناهی را که از من سر زده و هر کار زشتی را که پنهان کرده ام و
هر نادانی که کرده ام؛
چه کتمان کردم و چه آشکار، چه پنهان کردم و چه درعیان و هر کار بدی را که به نویسندگان گرامیت دستور یادداشت کردنش رادادی، همان نویسندگانی را که آنها را موکل بر ثبت اعمال من کردی و آنهارا به ضمیمه اعضا و جوارحم گواه برمن کردی و اضافه بر آنها خودت نیزمراقب من بودی و گواه اعمالی بودی که از ایشان پنهان می ماند و البتهبواسطه رحمتت بود که آنها را پنهان داشتی و از روی فضل خود پوشاندی.
ازتو می خواهم که بهره ام را وافر و سرشار گردانی از هر چیزی که فروریزی یا
احسانی که فرمایی یا نیکی هایی که پخش کنی یا رزقی که بگسترانی یا گناهی
که بیامرزی یا خطایی که بپوشانی.
+ نوشته شده در پنجشنبه ۲۸ مرداد ۱۳۸۹ ساعت 5:1 توسط سیمین
|
خدا از آدم هایی که ضعف و زبونی خود را می خواهند با خدا پرستی جبران کنند بیزار است از آن ها که یک تخته شان کم است و جای خالی آن را با مذهب پر می کنند نفرت دارد!!