ای معبود من و ای آقای من به حق آن نیرویی که مقدس کردی و به آن فرمانی
که مسلمش کردی و صادر فرمودی و بر هر کس آن را اجرا کردی و مسلط گشتی، از
تو می خواهم که ببخشی بر من در این شب و در این ساعت هر جرمی را که مرتکب
شدم و هر گناهی را که از من سر زده و هر کار زشتی را که پنهان کرده ام و
هر نادانی که کرده ام؛

چه کتمان کردم و چه آشکار، چه پنهان کردم و چه درعیان و هر کار بدی را که به نویسندگان گرامیت دستور یادداشت کردنش رادادی، همان نویسندگانی را که آنها را موکل بر ثبت اعمال من کردی و آنهارا به ضمیمه اعضا و جوارحم گواه برمن کردی و اضافه بر آنها خودت نیزمراقب من بودی و گواه اعمالی بودی که از ایشان پنهان می ماند و البتهبواسطه رحمتت بود که آنها را پنهان داشتی و از روی فضل خود پوشاندی.

ازتو می خواهم که بهره ام را وافر و سرشار گردانی از هر چیزی که فروریزی یا
احسانی که فرمایی یا نیکی هایی که پخش کنی یا رزقی که بگسترانی یا گناهی
که بیامرزی یا خطایی که بپوشانی.